«Маркетинг», навчальний посібник

Юрій Євгенович Петруня, завідувач кафедри менеджменту ЗЕД Університету митної справи та фінансів: «Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти надає нам чудові можливості для професійного спілкування. Користуюся цим. В проекті програми ЄФВВ з управління та адміністрування 33% – “Маркетинг”. У зв’язку з цим можливо для викладачів та студентів буде цікавим та корисним наш навчальний посібник “Маркетинг”.   Його зміст практично відповідає тому, що запропоновано МОНУ. В ньому розміщена й велика кількість тестів. За бажанням ви можете його абсолютно вільно поширювати. Й трохи для релаксу: На обкладинці – міст через річку Кемп. Я зробив це фото під час перебування в Кембриджському університеті. Символічна ідея – менеджери з маркетингу повинні вміти будувати “мости” до сердець та грошей споживачів. Життя в Кембриджі студентів та викладачів дуже розмірене, плавають на човниках… Побажаємо й собі – більше розміреності та душевного задоволення!» Такого зворушливого листа ми отримали від Юрія Євгеновича.

І повнотекстовий навчальний посібник, який одразу ж розіслали нашею мережею. І вже отримали безліч вдячних відгуків – і від викладачів, і від кафедр, і від університетських бібліотек.

Наша сила – в нашій єдності, щирості, взаєморозумінні, підтримці і допомозі.